Grgić, A. (2024). Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839
Grgić, Antonio. "Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839
Grgić, Antonio. "Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839
Grgić, A. (2024). 'Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 06 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839
Grgić A. Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2024 [cited 2024 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839
A. Grgić, "Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839