undergraduate thesis
Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću
Stručni završni rad

Krstin, Filip
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Krstin, F. (2019). Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Krstin, Filip. "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Krstin, Filip. "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Krstin, F. (2019). 'Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 23 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Krstin F. Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2019 [cited 2022 May 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

F. Krstin, "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Please login to the repository to save this object to your list.