Rupčić, I. (2020). Značaj projekta s neposrednim ekonomskim učincima u razvoju poduzeća - brendiranje/razvoj novog proizvoda : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:609506
Rupčić, Ivan. "Značaj projekta s neposrednim ekonomskim učincima u razvoju poduzeća - brendiranje/razvoj novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:609506
Rupčić, Ivan. "Značaj projekta s neposrednim ekonomskim učincima u razvoju poduzeća - brendiranje/razvoj novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:609506
Rupčić, I. (2020). 'Značaj projekta s neposrednim ekonomskim učincima u razvoju poduzeća - brendiranje/razvoj novog proizvoda : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:609506
Rupčić I. Značaj projekta s neposrednim ekonomskim učincima u razvoju poduzeća - brendiranje/razvoj novog proizvoda : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:609506
I. Rupčić, "Značaj projekta s neposrednim ekonomskim učincima u razvoju poduzeća - brendiranje/razvoj novog proizvoda : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:609506