master's thesis
Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati
Specijalistički završni rad

Pavlović, Lucija
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić

Cite this document

Pavlović, L. (2023). Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210

Pavlović, Lucija. "Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210

Pavlović, Lucija. "Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210

Pavlović, L. (2023). 'Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 22 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210

Pavlović L. Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2023 [cited 2024 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210

L. Pavlović, "Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:426210

Please login to the repository to save this object to your list.