Lukić, M. (2024). Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
Lukić, Marina. "Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
Lukić, Marina. "Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
Lukić, M. (2024). 'Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 05 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
Lukić M. Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2024 [cited 2024 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
M. Lukić, "Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815