prikaz prve stranice dokumenta Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu
Specijalistički završni rad

Novinc, Ana
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Novinc, A. (2020). Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Novinc, Ana. "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Novinc, Ana. "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Novinc, A. (2020). 'Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 03.12.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Novinc A. Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 03.12.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

A. Novinc, "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.