Novinc, A. (2020). Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
Novinc, Ana. "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
Novinc, Ana. "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
Novinc, A. (2020). 'Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
Novinc A. Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
A. Novinc, "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875