prikaz prve stranice dokumenta Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu
Specijalistički završni rad

Novinc, Ana
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Information and Communication Sciences

Cite this document

Novinc, A. (2020). Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Novinc, Ana. "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Novinc, Ana. "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Novinc, A. (2020). 'Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 02 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Novinc A. Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2021 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

A. Novinc, "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875

Please login to the repository to save this object to your list.