prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača
Specijalistički završni rad

Golubičić, Laura
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Golubičić, L. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, L. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 27.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić L. Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 27.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

L. Golubičić, "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.