Golubičić, L. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
Golubičić, L. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
Golubičić L. Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
L. Golubičić, "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106