prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača
Specijalistički završni rad

Golubičić, Laura
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Golubičić, L. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić, L. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Golubičić L. Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2021 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

L. Golubičić, "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106

Please login to the repository to save this object to your list.