prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača
Stručni završni rad

Mihaljević, Marija
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Mihaljević, M. (2020). Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Mihaljević, Marija. "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Mihaljević, Marija. "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Mihaljević, M. (2020). 'Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 07.12.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Mihaljević M. Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 07.12.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

M. Mihaljević, "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.