Mihaljević, M. (2020). Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
Mihaljević, Marija. "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
Mihaljević, Marija. "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
Mihaljević, M. (2020). 'Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
Mihaljević M. Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
M. Mihaljević, "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132