prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača
Stručni završni rad

Mihaljević, Marija
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Mihaljević, M. (2020). Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Mihaljević, Marija. "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Mihaljević, Marija. "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Mihaljević, M. (2020). 'Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 01 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Mihaljević M. Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2021 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

M. Mihaljević, "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132

Please login to the repository to save this object to your list.