Harapin, V. (2022). Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
Harapin, Vjekoslav. "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
Harapin, Vjekoslav. "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
Harapin, V. (2022). 'Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
Harapin V. Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2022 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
V. Harapin, "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273