Harapin, V. (2022). Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
Harapin, Vjekoslav. "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
Harapin, Vjekoslav. "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
Harapin, V. (2022). 'Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
Harapin V. Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273
V. Harapin, "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273