prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda
Stručni završni rad

Harapin, Vjekoslav
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Harapin, V. (2022). Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273

Harapin, Vjekoslav. "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273

Harapin, Vjekoslav. "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273

Harapin, V. (2022). 'Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 27 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273

Harapin V. Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2022 [cited 2024 May 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273

V. Harapin, "Upravljanje ključnim kupcima na tržištu republike hrvatske na primjeru poduzeća za proizvodnju kave, čaja i snack proizvoda : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:954273

Please login to the repository to save this object to your list.