prikaz prve stranice dokumenta Unapređenje prodaje kao element promocije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Unapređenje prodaje kao element promocije
Stručni završni rad

Kokić, Ivana
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Kokić, I. (2020). Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, Ivana. "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, Ivana. "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, I. (2020). 'Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 26.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić I. Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 26.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

I. Kokić, "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.