prikaz prve stranice dokumenta Unapređenje prodaje kao element promocije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Unapređenje prodaje kao element promocije
Stručni završni rad

Kokić, Ivana
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Kokić, I. (2020). Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, Ivana. "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, Ivana. "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić, I. (2020). 'Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 05 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Kokić I. Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2021 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

I. Kokić, "Unapređenje prodaje kao element promocije : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:396755

Please login to the repository to save this object to your list.