Martić, L. (2023). Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
Martić, Lea. "Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
Martić, Lea. "Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
Martić, L. (2023). 'Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
Martić L. Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
L. Martić, "Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686