Martić, L. (2023). Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
Martić, Lea. "Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
Martić, Lea. "Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
Martić, L. (2023). 'Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 23 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
Martić L. Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2023 [cited 2024 October 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686
L. Martić, "Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:616686