Stojević, K. (2020). Analiza marketinškog miksa - LUSH Hrvatska : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:441369
Stojević, Katarina. "Analiza marketinškog miksa - LUSH Hrvatska : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:441369
Stojević, Katarina. "Analiza marketinškog miksa - LUSH Hrvatska : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:441369
Stojević, K. (2020). 'Analiza marketinškog miksa - LUSH Hrvatska : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:441369
Stojević K. Analiza marketinškog miksa - LUSH Hrvatska : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:441369
K. Stojević, "Analiza marketinškog miksa - LUSH Hrvatska : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:441369