završni rad
Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije
Stručni završni rad

Kukec, Vedran
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Kukec, V. (2020). Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511

Kukec, Vedran. "Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511

Kukec, Vedran. "Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511

Kukec, V. (2020). 'Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 17.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511

Kukec V. Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 17.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511

V. Kukec, "Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.