prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu
Stručni završni rad

Cvrtila, Filip
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Cvrtila, F. (2020). Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744

Cvrtila, Filip. "Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744

Cvrtila, Filip. "Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744

Cvrtila, F. (2020). 'Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744

Cvrtila F. Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744

F. Cvrtila, "Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.