prikaz prve stranice dokumenta Uloga influencera u digitalnom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga influencera u digitalnom marketingu
Stručni završni rad

Gregor, Bernarda
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Gregor, B. (2020). Uloga influencera u digitalnom marketingu : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:544085

Gregor, Bernarda. "Uloga influencera u digitalnom marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:544085

Gregor, Bernarda. "Uloga influencera u digitalnom marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:544085

Gregor, B. (2020). 'Uloga influencera u digitalnom marketingu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:544085

Gregor B. Uloga influencera u digitalnom marketingu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:544085

B. Gregor, "Uloga influencera u digitalnom marketingu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:544085

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.