Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing
Citirajte ovaj rad
Bratković, A. (2020). Digitalni marketing na primjeru Coca-Cola kompanije : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:249514
Bratković, Angela. "Digitalni marketing na primjeru Coca-Cola kompanije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:249514
Bratković, Angela. "Digitalni marketing na primjeru Coca-Cola kompanije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:249514
Bratković, A. (2020). 'Digitalni marketing na primjeru Coca-Cola kompanije : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:249514
Bratković A. Digitalni marketing na primjeru Coca-Cola kompanije : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:249514
A. Bratković, "Digitalni marketing na primjeru Coca-Cola kompanije : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:249514