Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing
Citirajte ovaj rad
Šintić, M. (2019). Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
Šintić, Mihaela. "Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
Šintić, Mihaela. "Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
Šintić, M. (2019). 'Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
Šintić M. Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
M. Šintić, "Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722