The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić Chair of Economics, Management and Marketing
Cite this document
Šintić, M. (2019). Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
Šintić, Mihaela. "Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
Šintić, Mihaela. "Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
Šintić, M. (2019). 'Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
Šintić M. Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2019 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722
M. Šintić, "Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:317722