Voloder, L. (2019). Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
Voloder, Leon. "Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
Voloder, Leon. "Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
Voloder, L. (2019). 'Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
Voloder L. Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
L. Voloder, "Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210