Voloder, L. (2019). Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
Voloder, Leon. "Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
Voloder, Leon. "Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
Voloder, L. (2019). 'Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
Voloder L. Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210
L. Voloder, "Zloupotreba marketinških strategija na primjeru kompanije Coca-Cola u svjetlu poslovne etike : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:856210