Novinc, A. (2020). Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
Novinc, Ana. "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
Novinc, Ana. "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
Novinc, A. (2020). 'Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
Novinc A. Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875
A. Novinc, "Bihevioralna ekonomija i utjecaj heuristika na ponašanje potrošača u marketingu : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:535875