Marunčić, S. (2022). Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
Marunčić, Sara. "Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
Marunčić, Sara. "Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
Marunčić, S. (2022). 'Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
Marunčić S. Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
S. Marunčić, "Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832