Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za informacijske i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Čretni, D. (2022). Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
Čretni, Dominik. "Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
Čretni, Dominik. "Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
Čretni, D. (2022). 'Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
Čretni D. Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2022 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
D. Čretni, "Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341