prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora
Specijalistički završni rad

Tolj, Lidija
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Tolj, L. (2023). Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, Lidija. "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, Lidija. "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, L. (2023). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj L. Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

L. Tolj, "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.