Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing
Citirajte ovaj rad
Kukec, V. (2020). Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511
Kukec, Vedran. "Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511
Kukec, Vedran. "Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511
Kukec, V. (2020). 'Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511
Kukec V. Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511
V. Kukec, "Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:086511