Cvrtila, F. (2020). Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744
Cvrtila, Filip. "Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744
Cvrtila, Filip. "Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744
Cvrtila, F. (2020). 'Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744
Cvrtila F. Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744
F. Cvrtila, "Utjecaj covid-19 na marketinški pristup tržištu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:551744