završni rad
Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću
Stručni završni rad

Krstin, Filip
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Krstin, F. (2019). Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Krstin, Filip. "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Krstin, Filip. "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Krstin, F. (2019). 'Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 30.06.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Krstin F. Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 30.06.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

F. Krstin, "Uloga oglašavanja unutar promocije kao dijela marketing-mixa u 21. stoljeću : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:338091

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.