master's thesis
Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda
Specijalistički završni rad

Grdanjski, Viktorija
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Finance and Accounting

Cite this document

Grdanjski, V. (2021). Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, Viktorija. "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, Viktorija. "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, V. (2021). 'Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 25 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski V. Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2021 [cited 2025 February 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

V. Grdanjski, "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.