Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za financije i računovodstvo
Citirajte ovaj rad
Grdanjski, V. (2021). Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628
Grdanjski, Viktorija. "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628
Grdanjski, Viktorija. "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628
Grdanjski, V. (2021). 'Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628
Grdanjski V. Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628
V. Grdanjski, "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628