Golubičić, L. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
Golubičić, Laura. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
Golubičić, L. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
Golubičić L. Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2021 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106
L. Golubičić, "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:511106