Balić, J. (2023). Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
Balić, Josip. "Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
Balić, Josip. "Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
Balić, J. (2023). 'Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
Balić J. Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2023 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
J. Balić, "Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766