Radovanović, F. (2021). Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211
Radovanović, Filip. "Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211
Radovanović, Filip. "Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211
Radovanović, F. (2021). 'Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211
Radovanović F. Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2021 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211
F. Radovanović, "Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211