Šmaguc, I. (2020). Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
Šmaguc, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
Šmaguc, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
Šmaguc, I. (2020). 'Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
Šmaguc I. Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
I. Šmaguc, "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855