specijalistički diplomski stručni
Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda
Specijalistički završni rad

Grdanjski, Viktorija
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za financije i računovodstvo

Citirajte ovaj rad

Grdanjski, V. (2021). Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, Viktorija. "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, Viktorija. "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski, V. (2021). 'Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 28.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Grdanjski V. Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 28.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

V. Grdanjski, "Utjecaj konkurencije na postojeći brend te uvođenje novog proizvoda : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:133628

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.